Dålig på att skriva..

Puh varit mycket nu hinner inte med riktigt.. Tänkte jag skulle lägga upp lite foto från helgen men jag glömde kameran hos Petra..

I fre va vi på julkosert i idrottshallen det va super bra..Dem va så duktiga och Måns är ju ganska söt! Men det roligaste var att Jens o Malena fick vara hemma över helgen :-)
Han inte prata med dem så mycket men det va skönt att se dem iallafall!!

I lör efter jobbet åkte jag hem till Petra och bara tog det lungt vi lagade god mat, såg robinsson och bara slappade..Rickard och Macke hade grabbkväll hemma med allt vad det innebär..

I sön julbakade vi hos Petra.. Kärleksmums,lussekatter,någon annan saffranskaka blev mkt gott!! ringde farmor så hon kom oxå och myste..full fart på julmusiken oxå hade vi..
Rickard kom och provsmakade på eftermiddagen..sofie var oxå med :-)
André och Elias kom senare oxå..va mysigt..
Vi lagade lite julmat sedan och åt lite julbord.. och det började snöa vilken mysig helg!!

Vi var och tittade på huset igen.. vi gillar det väldigt mycket så vi får se vad som händer!!!

Idag har jag kört lite..min körlärare slutar på tor suck..hoppas jag blir färdig snart..sedan gick jag på stan med Emelie o Annie hennes syster vi shoppade lite klappar!!
Jag är nästan klar nu..

nej om man skulle gå och göra lite nytta... hejsålänge!!

Kommentarer
Postat av: MalinL

Har ni tittat på hus? vad spännande :) Vardå? Kram

2009-12-15 @ 20:16:41
Postat av: Petra

Tack för en mysig helg :) var länge sen vi hade dig på övernattning kul kul!

2009-12-15 @ 20:21:10
Postat av: sandra

i rinkaby :-)



tack själv Petra :-)

2009-12-16 @ 07:54:29
Postat av: Linda

Låter som en mysig helg :)



Hoppas ni är med i budgivningen å att det går bra..de e ju såå fint :)



Håller tummarna ang körkortet :)



Syrran väntar också på bilder från förfesten hos mig..hon frågade mig häromdagen, men jag sa att du lägger upp dom så småningom :)



Puss

2009-12-16 @ 21:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0