Vilken helg...Elias 3år, poolparty!!

Heej alla glada!!
Jag är inte så bra på att blogga mera!! ni kommenterar ju så kasst tråkigt!!

I lördags när jag jobbar klart åkte vi på kalas till Elias, han blev 3 år! Stor gosse!!












Sedan var det bara dax att svira om för vi skulle åka direkt till Ullis o Peter sedan på lite poolfest, åh nej jag badade inte hahaha.. vi hade jätte trevligt men gud vad det är tuff att festa med dem som är 35-52år puh dem slutar ju aldrig haha vi gick och la oss först 03,15 och vi va yngst haha och dem sista gick hem 05 typ..vi va dem ända som sov över..
Jag vet knappt vilka bilder jag vågar lägga upp haha..
Ullis

Ylva o Ullis

Fredrik älskar kameran..not!

Kim o Anki



hahaha





eee ja jag vet inte haha



oj oj denna stolpen fick dansa massor haha



hahaha vet inte vad Anette gör..



Hmm Susanne haha

Ullis ville oxå dansa med stolpen..


Ja gud..vi hade jätte kul och super god mat tack!!! Som sagt vi sov över..vaknade kl 11.. då cyklade Peter och köpte frukost mm.. det va super fint väder härligt..vi käkade och sedan var det bad kläder på och vi bara slappade i solen till 16 innan vi åkte hem.. Härlig helg!!





aaaa så trött ska försöka vara varken liten stund till haha..godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

oj vilken fest!! Ja, de där "gamlingarna" e underskattade när det gäller fest!! hahahaha!



Skoj att ni haft skoj!



Pussen

2009-08-03 @ 12:02:00
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Ullis

Tack älskade vänner för att ni kom! Det var riktigt bra ös..Ses snart, puss puss

2009-08-03 @ 13:03:51
Postat av: Linda

Vilken trevlig å rolig helg du verkar ha haft :)



Tänk att Elias redan är 3..tiden går så fort..



Ullis vänner verkar va lite vilda tycker jag med tanke på bilderna hehe :P



puss

2009-08-03 @ 13:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0