såå trött..

Gud jag är jätte trött, måste vara helgens festande som sitter i.. Super trött..Jobbat hela dagen oxå 8,30-18,30.. Men nu är jag ledig 3 dagar,, Fick vet ikväll att mina små systrar kommer ner med tåget imorgon från Eskilstuna..Sofie ska hämta dem i hässleholm sedan ska vi luncha på stan..

På onsdag morgon åker jag,rickard,petra o barnen till Göteborg.. Hälsa på Bella o Fredrik :-) gå på liseberg,sova på hotell och titta i affärer.. Japp bir nog mest titta för mig..

Beslutat mig för att följa med fam sjöstedt till Thailand i  jan/feb och den resan är igentligen inte min budget direkt så blir en snål o trisst höst för mig, men jag hoppas det blir värt det..
Har funderat fram och tillbaka...Blivit några tårar.. pratat med mamma o petra.. och älsklingen såklart han vet oxå konsikvenserna för mig..Men jag vet han hjälper o stöttar han är bäst!! Vill bara kunna fortsätta ta körlektioner nu..det kostar oxå massor.. så ovetade med jobb nu och hur min höst ser ut, hur mycket jag får från a kassan vaje månad..det är inte rätt tid för mig igentligen att boka en resa..hade det inte varit för Rickard hade jag fått tacka nej...

ska slänga mig på soffan nu! Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Blev så glad när jag läste att du var ledig i 3 dagar..tänkte vi kunde hitta på nåt, men du är fullbokad med annat hehe :)



Vad roligt att det blir Thailand :) Hoppas att hösten löser sig med jobb å så..hoppas även körkortet blir fixat :) Håller alla tummar jag kan.



Puss

2009-08-03 @ 23:07:14
Postat av: sofie

du är värd en resa syster!!!

2009-08-04 @ 11:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0