Grillfest och dop :-)

I lördags var vi bjudna på Grillfest hemma hos Tessa o Björn, dem träffar man inte så ofta längre va jätte trevligt..men vi tog det lungt skulle på dop på söndagen kl 11..
Tessa o björn bjöd på grillat och massa gott till detta!! Vi spelade kubb och hade lite knep o knåp att lösa va mysigt!!











sanra körde så vi åkte med henne, vi körde runt 23.. tack tessa o björn!!

Vi fick ställa klockan i söndags till dopet.. upp och göra oss fina!!
Såg inte Jennys syster o kille i kyrkan konstigt tyckte jag.. När vi va klara i kyrkan och kom hem till Jenny o daniel kom hon dit och sa att hon trode det var kl 13 haha..då har man dålig koll på käget..men hon skämdes nog ganska mycket..tur hon inte skulle vara gudmor denna gången..lite pinsamt!! Eller vad säger du jenny? hihi tokigt!!


Trevlig präst hon snackade så man fattade..kunde skoja och vara rolig..

Tessa o Leon.. vad han stirrar på mig hihih..

Gudföräldrarna Rasums(Daniels halv bror) Sandra(jennys kusin) dem är ett par hihihi träffades på min och jennys 25års fest galet :-)

Älskar denna bilden härligt..Thelma och Tessas största Nellie

Jessica och Jens, Chrille och Anna

Min älskling..


Igår jobbade jag hela dagen.. idag ledig..inte gjort så mycket var en runda på stan med rickard vi fikade med Emelie..hon hade en jätte fin ring tyckte jag hon hade köpt den på donna så jag och Rickard gick dit sen och tittade men den fanns inte och tjejerna förstor inte riktig vad jag menade.. När jag kom hem och det gått nån timme fick jag ett sms av emelie hon undrade om vi hade kompisringar nu? Men svara att de inte fanns..då skrev hon jag sa sisters va? att hon köpt den där...aaa jag sprang ner igen och då fanns det en kvar jippi!!

Körde imorse oxå, så feg är jag hihi..vågar inte köra fort haha.. ska på det imorgon igen..
ska fixa håret oxå imorgon..

Nu ska jag kolla hur det går med potatisen och kycklingen som är i ugnen..

hejsvej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0