A - Kassan aaaaa blir knäpp

Får aldrig några pengar från A kassan.. blir galen.. ringde dem nu.. Nej då är inte ens mitt beslut fattar om hur mycket pengar jag har rätt till varje månad..
Ja och sedan väntar vi på en kopia av ditt sommar jobbs anställning sa hon..
eee jaha sa jag det har ingen sagt att jag ska skicka in..ska ma bara veta sådant eller??
Jag blir knäpp.. aaaaa....

Nu ska jag strax gå till jobbet.. jobbar ganskamycket denna veckan oxå med sedan blir det mindre för då är alla ordinarie tillbaka från sina semestrar!!

Igår va vi hos Petra o hade mys.. Elias är bara världens underbaraste.. På lördag o Sön ska vi passa honom ska blir skojigt :-)

Heej sålänge!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

A-kassan..man kan bli galen för mindre..Hoppas du slipper dem snabbt! Förstår inte hur de tror man ska klara sig om man är ensamstående utan en massa sparat? Tur du har en gullig sambo! :-) Puss puss

2009-08-24 @ 17:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0