Underbara helgen..

Japp då va snart denna helgen oxå slut, tiden går så himla fort..
I fredags efter jobbet körde jag o emelie ner till åhus för att se rickard match, hämtade upp sandra brandt oxå, vi hade me oss 3 brasse stolar o tittade på grabbarnas match, kom 10min sent då stod det redan 2-0 till åhus suck..men men det ordnade upp sig, slut resultatet blev dok 3-3. sedan körde vi och lämnade sandra och gick upp om och tittade i hennes lägenhet där varken jag eller emlie varit och hon har bott där 4år helt galet juh usch..jätte fint hade hon!!
När vi nästan va hemma ringde älsklingen o va hungrig..hämtade hem pizza gott!!

Jag var ledig igår, va hos marie kl 10 och slingade mig o klippte lite på topparna! Blev lite blondare..
sedan mötte jag upp rickard på stan vi gick och tittade lite, träffade malena o jens tog en fika på torget, emelie kom oxå liten runda!!
Rickard köpte en tröja..

sedan gick vi hem o slappa lite och jag fixade mig och josse kom, vi hämtade upp linda o emelie sedan bar det av till erika ute på landet :-) inte träffat henne på flera år tror jag..
det va bara jag o linda som skulle dit igentligen men sedan smsa erika mig i fredags o sa jag fick ta mä mig nån mera..josse hade skivit till mig på facebook om det hände ngt kul i helgen..så hon va inte sen på att följa med!!
Emelie fick jag oxå med mig :-)
Vi hade vin provning hos erika trevligt, tragga skit och spelade buzz..trevlig kväll..
ska bjuda på några bilder!!





















Vi tog taxi in till grand vid tolv.. Rickard va med nicke o rille dem bastade o så men dem skulle inte gå ut..ops det gjorde dem iaf..och det va dem som va mest på G haha :-)
kul när rickard oxå är ute tycker jag!!
Rickard o Genn.

Jag träffade kära Berra.. Oj vilken kram han fick haha :-)


Glenn o Linda


Nej nu får jag ta hand om min älskling för det finns nån här hemma som mår sämre än mig idag..ops!!

Kramiz!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Eh va? are you kidding me? Men Eika HATAR ju emilie, den historien har vi ju varit tvungna att höra genom både höger och vänster öra?



(ursäkta den vrånga tonen, inte alls mot dig)



Kram Fia

2009-04-19 @ 17:51:59
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/
Postat av: anna

så trevligt!! Saknar tjejkvällarna... snyft



En liten parantes, shit va glenn o Linda passar bra ihop!! =)



Pussen

2009-04-20 @ 11:45:00
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Haha anna,dem e bara kompisar..glenn har en söt tjej i göteborg! Saknar daj me gumsan. Puss

2009-04-20 @ 15:57:00
Postat av: Fia

Ah, då fattar jag, blev bara så paff, men det såg ut som det var roligt iallafall, alltid roligt me tjejträffar ju! kram!

2009-04-20 @ 19:27:56
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, du e ju för rolig Anna, men tack ändå :)



2009-04-20 @ 21:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0