Tack..

Några har skrivit vilka ni är som läser tack trevligt.. Men vilka är ni andra då? Jag vill fortfarande veta! Igår träna jag wow va längesen,men nu ska jag komma igång igen! Vi har haft det lungt idag på jobbet, hade en kund i höstas som va så hemsk o otrevlig mot oss alla,blev nästan hotfull o läskig..han hade mkt problem me sin mobil..fredrik tog på saj i höstast o hjälpte honom o fixa o greja även om man bara skulle vilja kasta ut honom..när allt väl va klart fick fredrik 50kr haha! Sen dess har vi inte sett honom förrens för 2v sedan.. Fick en klump i magen när han kom in i butiken.. Men han va så trevlig hmm,hans mob strula igen o vi fick skicka på service..han hämta den i helgen lungt o fint haha.. Idag kom han igen,man bara får en klump i magen puh.. Nu ville han ha hjälp o kopiera kontakter till simkortet o lite sådant.. Han e så över trevlig o smörig.. Vi fick 50kr idag o köpa påskgodis för haha kul. Förstår igentligen inte hur han vågar visa saj hos oss! Men lite nöjd måste han vara me oss o jädra dåligt samvete har han nog me allt hemskt han sagt o gjort innan mot oss! Imorgon kommer bella o hennes kille ska bli kul. Bio imorgon..män som hatar kvinnor! Beställt tid till bästa marie hon ska fixa mitt hår..ska bli skönt! Puss hej

Kommentarer
Postat av: linda

hihi ja du =) det får du se på lördag i bloggen...

Du får vara lite nyfiken ett tag till vännen =)

2009-04-09 @ 22:03:18
URL: http://jacob070527.blogg.se/
Postat av: carro

tack så mycket!!! det tycker jag med =) hihihi

aa glad påsk på er me hälsa alla!!!

2009-04-10 @ 19:24:41
URL: http://carre.blogg.se/
Postat av: Ulrika 2

jag tittar in ibland! E dålig på att göra avtryck men ska försöka bättra mig.

Män som hatar kvinnor är att rekommendera!!! Ha såå skoj!

Kramkram

2009-04-12 @ 10:38:25
Postat av: Linda H

Jag läser ju också din blogg dagligen, men det vet du nog hehe :)

Puss

2009-04-16 @ 10:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0