Helgen...

Ja helgen är inte slut ännu, skönt!! Men jag har inte hunnit skriva ngt här på någon dag varit fullt upp hela tiden..
Idag fick jag erbjudande att hjälpa Rickards föräldrar lite, jobba ute hos dem.. Men jag kände att jag måste städa, tvätta och handla har inte hunnit göra ngt här hemma på flera dagar.. Inte så fint här hemma..hade gärna hjälpt dem annars men tiden är knapp.. Petra o Robban har oxå massor att göra och mamma har öppnat campingen oxå i helgen och har oxå mycket att göra varför har man inte tid att hjälpa alla?! 24timmar är för lite på ett dygn..
Jag har inte tid att sitta här heller, ska hem till Malena o Jens kl 16 på middag!! Men jag gick upp vid 8,30 så hunnit göra en del redan!!
Marie ska hämta mig 15,30 *tack*

I torsdags kom Bella och Fredrik, vi gick på bio och såg män som hatar kvinnor den va jätte bra tyckte jag, va några riktigt otäcka scener usch!!

I fredags åkte vi ut till landön och bara tog det lungt.. bella o fredrik hängde med och sofie, elias, patrik och hans 2 barn var trevligt!
Vi grillade aa så gott det blev, sofie hade gjort egen potatis sallad så himla god!! Mums!!
Vi kom ut ganska tidigt så först åt vi lite lunch*hamburgare*





Lite glass blev det oxå för vissa..


Elias cyklar massor..


Tommys dotter My kom på besök..


Grill mästaren..


Kära syster..


Tack mamma för en mysig dag!!! Vi åkte hem vid 21,30, både jag och rickard skulle upp och jobba igår..
Jag hade ganska lungt på jobbet..ma hade inte behövt ha öppet till 14 det dog vid 13 nästan..

När jag stängt och gått hem hoppade jag in i duschen och gjorde vi mig sen bar det av till Petra.. påskmiddag mums!! Sedan var det dax för barnen att leta upp sina gömda påskägg på tomten haha.. Men barnen menar alla som inte var tillräckligt gamla för sånt haha..bella skulle givetvis leta påskägg haha!!
fredrik o philip hade lagt hennes långt ute på åkern haha..



Haha det är ingen fågelskrämma det är bella som hittat sitt ägg haha!!
Bella är helt slut haha, man fick inte gå på plasten så hon fick hoppa hela vägen ut...



Elias hittade sitt ägg..


Kusin David..


Älsklingen kollar läget..*finast*


Philip funderar om sitt ägg är uppe i trädet?! men han har fel, bella hade grävt ner det haha..taskigt!!


Nej nu har jag berättat lite om min helg nu måste jag fortsätta!! Hej!!

Kommentarer
Postat av: carro kusin

hahahaha "gjorde vi mig" hahahah skånska e för skönt asså!!! =) en gång var ja tvungen å ringa mamma å fråga va "tragga" eller va det heter betyder hahahahaha



kram

2009-04-12 @ 22:35:52
URL: http://carre.blogg.se/
Postat av: carro kusin

hahahahha aa det funkar med!!! =) vet inte riktigt men vi säger väl typ gjorde i ordning mig!! =) hihi

2009-04-13 @ 10:51:17
URL: http://carre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0