Gud vad jobbigt..

varit på box idag för första gången, gud jag är helt färdig..orkade knappt gå hem från gymet..som tur va körde Marie så jag fick åka den lilla biten haha..60min va passet helt färdig!! Kommer nog sova gott inatt!! Känns skönt att ha kommit igång med träningen nu ska jag bara hålla det oxå!!
Jag behöver verkligen detta!! kul är det oxå när man väl kommer dit haha!!

haft ganska lung idag på jobbet fast vi har haft en bra vecka trots allt, vårat mål är att ligga på topp tio listan i sverige och det har vi gjort denna veckan..mer än vårat bästa kan vi inte göra!!

Gick till arbetsförmedlingen imorse usch det var inget kul..men nu är jag inskriven iaf och fick intyg så att jag får lönegatanti om vi nu inte får ngt nytt jobb med ev nya ägare..

imorgon har vi öppet till 15, vi ska hem till Jens o Malena på kvällen och grilla!

Rickard går intensivkurs denna och nästa vecka på lastbils körkort, duktig!!

Nu kom han hem så får snacka lite med honom innan jag somnar!! kramizz

Kommentarer
Postat av: Anna

åååh va du e duktig som tränar!!

Box e det passet jag gillade mest när jag tränade! Så jäkla kul o man tar verkligen i, snacka om att man tar ut sig ja!! Phu.. ;)



Puss på dej

2009-04-30 @ 07:05:53
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0