Fredags mys o fest hos Cissi..

I fredags kväll kom Marie hit jag bjöd på lite tacos, hon hade med sin jätte fina blommor till mig och en flaska vin som vi delade..tittade på talang o bara tragga skit..va längesen hon och jag hade myskväll..





på lördagen jobbade jag, sprang ifrån en runda med emelie och köpte present till cicci, hon ska åka till kreta som reseledare så vi köpte massa nödvändigt hihi, tops,plåster,trosa,iprem,kondomer hih,resorb,rakhyvel,skrubbvantar,duschtvål och massa sånt smått o gott hihi..

Vid 18 åkte jag o rickard o hämtade emelie o fredrik sen bar det av till everöd o ciccis föräldrar där festen va..det bjöds på god mat o dricka..men jag tog det lungt..är ju uppe nu hihi, vi ska åka till landön o ha mys söndag..grilla, fiska o sola :-)









Det var lite från min helg..som tur är har vi en hel mys dag framför oss..kommer bilder sen!!

Puss o hej!!

Kommentarer
Postat av: Anna

du säger precis som Foffo - ipreM?? Det heter ipreN!! hehe..



Pussen

2009-04-26 @ 21:41:45
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0