Fredag igen tjohoo..

Skönt med snart helg igen.. igår hade vi en ganska trisst dag på jobbet..fick gå lite tidigare, jag o Rickard körde till maxi och stor handla puh!! nej så farligt va det inte haha!! Sedan blev det lite mat och film!!

Snart väntar jobbet igen. ikväll ska jag o Emelie ner till åhus och kolla när önnestad spelar match..
var längesen man var i åhus och kollade fotboll..

Ah ska bli skönt att vara ledig imorgon ska äntligen klippa mig lite.. sedan ska jag o älsklingen gå lite på stan!!
Imorgon kväll ska jag på tjejfest o vinprovning.. Ska hem till en kompis jag inte träffat på flera år, förutom någon gång på grand.. ska bli kul.. köpte gott vin igår och chokladpralin från mitt gamla jobb..man skulle nämligen ha mig sig en flaska vin var och något att bjuda på som man tycker passar med sitt vin :-)

Såg jenny o daniel gosse på födda.nu igår aaa vad fin han var!! Glad att han ska heta Leon, jag gillade inte riktigt det andra namnet dem hade tänkt, hihi nu vet Jenny det oxå :-)
Ha en underbar dag!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha du e rolig du vännen;) Han var ingen Igor tyckte vi hihi:D

Leon passade perfekt;) Javisst e han en sötis!? Sååå snäll me:) Love U!!!

2009-04-17 @ 12:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0