aaaaaaaaaaaaaa...

Vissa människor är såå jädra tröga!!! AA jag är såå arg!! Jag måste ut och gå en lång promenad nu känner jag..
Vill inte vara sur o arg när älsklingen kommer hem vid 21..kan lätt gå ut över honom då..men detta handlar om en sak som hänt på jobbet.. jag är så glad att jag har fredrik han är såå bra!!
Mycket skit får man ta och det är jag inte så bra på.. men hur mycket ska en kund få göra igentligen innan man brister..jag var nära att brista idag..
" kunden har ju alltid rätt"

Orkar inte skriva mera..måste ut o får friskt luft o rensa tankarna!!

Puss o haj!!

Kommentarer
Postat av: anna

tack gumsan! =)



Hm... det e ju det där me service-yrken, att kunden "alltid har rätt"! Jag har också svårt för sånt, tycker du e grymt mycket bättre än jag på det där så jag tror du fixade det på bästa sätt - även om det tog emot! Du e grym!!



Kramen

2009-04-06 @ 20:10:04
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Den som säger att "kunden har alltid rätt" har ALDRIG någonsin jobbat med människor!!För det är så fel!



Jo det var helt underbart.Och att vara tjej mot killarna,jadu,inte illa :)



Kram!

2009-04-06 @ 20:18:42
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jobbiga och arga kunder är aldrig skoj..



Har också haft en riktig skitdag...vissa dagar går jättebra, men sen ibland är det precis som alla arga och jobbiga kunder ringer just till mig..suck.



Nä, nu får vi ta nya tag inför morgondagen..



sov gott vännen.



puss

2009-04-06 @ 23:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0