Aaa helgen snart slut..

Haft en skojig helg.. i fredags åkte vi hem till petra och käkade lasange som jag beställt gott! Vi såg talang 2009 och bara slappade!! jag va ledig i igår va jätte skönt, satt på torget o njöt av solen gick och tittade lite, fikade med Emelie o bara tog det lungt! Jag fixade iordning mig och va klar i god tid, inväntade att linda skulle höra av sig vi hade bestämt runt sex skulle vi mötas vid pizzerian, tror ni inte att jag byter kläder när det är 5 min kvar tills jag ska gå??? aaaa typiskt mig..jag hade ju varit klar sen halv fem nästan..sen får jag någon konstig tanke o byter om helt haha..jaja..jag gick till linda vi beställde pizza och käkade med en kompis till linda oxå..sedan väntade vi in dem andra tjejerna o festade lite :-) alltid trevligt med tjejfest! Fast det är klart roligare på grand om rickard oxå är ute, men det va ha inte igår..ha jobbar idag ute hos sina föräldrar.. jag har haft en lugn o skön söndag..inte gjort så mycket mesta slappat fast även tvättat o handlat, tänkte göra bakad potatis idag*Mums*
Får se när älsklingen kommer hem..

Får bjuda på några bilder från igår...



















Det får räcka för idag!! Puss o hej!!

Kommentarer
Postat av: anna

ja, otroligt stimulerande att jaga sin svans!! =)



Vi har haft en bra helg, själva då? Ser ut som ni haft det bra iaf ;)



Pussen

2009-04-05 @ 21:35:38
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0