Måndag igen..

Idag har det varit en tråkig dag på många sätt.. jätte lungt på jobbet.. smet redan vid 15, stackars Ulrika fick vara ensam hela eftermiddagen.. jag och mamma skulle städa ur min gamla lilla etta för att det är en tjej som köpt den och vi ska lämna nyklen på onsdag.. ska bli skönt att bli av mä den!
Ska gå tidigare imorgon oxå för att hinna städa det sista.. Älsklingen va snäll och hjälpte mig att köra ett last :-)

När jag kom hem ringer mamma och berättar att min kära kusins pappa hastigt har gått bort, så tragiskt! Inte träffat honom på länge.. Det är så fruktansvärt, mista sin pappa när man är i 20års åldern.. dessutom har min kusin nyss fått barn och barndop väntar om ett par veckor :-( tänker på dig kusin!! *beklagar*

Måste visa några bilder från helgen :-)

sandra mutar elias men lite godis....



Mums! Elias ser som himla stor ut på bilderna hihihi :-) Sötast i världen!!

Måste säga grattis till älsklingen och önnestad oxå som bjöd på en jätte bra och spännade match i söndags.. dem vände 4-1 till 5-4 puh närvöst! detta betydde att de vann serien *GRATTIS!!*
Det va så himla kallt och blåsigt men paraply är bra till mycket hiih..


Svärmor och malena


Emelie och Fredrik
(han fick inte plats i vindskyddet)


Här firar grabbarna..

Jag fick skynda mig hem och sätta öl på kylning :-)

Sovgott!! Pussen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0