Haft såå tråkigt idag..

Idag har vi verkligen inte haft något att göra på jobbet, våran framkallningsmaskin är sönder så vi kan inte göra några foto såå tråkigt :-(
Har fått sysselsätta sig med lite annat, vi har nästan slåtts om kunderna idag hihi :-)

Vill tacka tjejerna som va hos mig igår på lite mary key party var trevligt att träffas som alltid ..
Bella ringde idag och var ledsen, är så himla jobbigt att inte bara kunna träffa henne när hon behöver mig.. Att då veta att hon sitter ensam på sitt rum i göteborg! man vill ju bara träffa henne när hon är nere och behöver sin stora syster!!
Nu ska hon nog flytta igen för att hon inte riktigt trivs med familjen hon bor hos, hoppas att hon får det bra snart, jag är såå stolt över henne och hon är så himla duktig i skolan :-) *bella är grym* Älskar dig!

Sov gott mina vänner! Ni får gärna skriva en rad så jag ser vilka som snokar hihi!
Måste titta på Filip och fredrik nu :-) Älsklingen sitter ensam i soffan, jag är så lycklig har träffat världens underbaraste kille.. Jag älskar dig Rickard..Pusss

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman!!

Va skoj att du me bloggar! Självklart ska jag följa dej! Vill ju veta hur allt går nere i skåne nu när jag inte kan hålla ställningarna själv...hihi.

Pussen

2008-09-26 @ 10:16:49
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Chefen

Hej gums! :-) Skaffat egen blogg utan att säga något, ha ha!!! Jag hittar dig alltid.. Ha en skön kväll och grattis igen på 9-månaders dagen. Ha en mysig kväll! Ses imorgon, puss

2008-09-26 @ 17:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0