varit på bio..

Hemma nu.. jobbat idag som alltid :-)
sen gick vi till bion och hämtade ut våra biljetter blev sen en
hamburgare på burger king med älsklingen,Petra,Robban,Philip och David :-) myspys!!
jag och david sprang över till videomix också och köpte lite godis hih!! Vi såg filmen Patrik 1,5, det var en ganska skojig och mysig film.. :-) Han precis hem till andra avenyn, töntigt program me ändå har jag fastnat
i det hahah!! Nu ska jag nog snart krypa ner till hjärtat i sägen fast han ligger och tittar på fotboll :-(
Jag har verligen hittat min man!! han är världens underbaraste!! Vill alltid vara med honom!! Älskar honom sååå!!!

Imorgon är jag ledig.. på kvällen ska vi bowla och käka med jobbet ska bli trevligt!!

Puss och godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Chefen

Åååååhhhhh, ni e ju så söta!! Ska bli kul ikväll, länge sedan vi busade me jobbet, hi hi! Ses sen! Puss

2008-10-22 @ 13:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0