Såå ledsen.. såå rädd..

Usch jag är såå rädd för vad dem ska göra med mig nu.. Inte konstigt jag haft så ont...varför har jag inte gått tidigare? Gick till Tandläkaren idag, dem va så snälla mot mig!! Tog rönken bild på mig längst in där det ser konstigt ut..men halva tanden kom bara med och det visade sig att den växer helt galet..dem fick sticka ner en ny rönkenfilm lång ner i svaljen på mig, nära på att klökas flera gånger usch.. Då såg man tydligt att tanden var helt fel på det..
Jag frågade vad man kunde göra?
vad jag hade för altenativ?
Det visade sig att jag har inga altenativ :-( Den måste opereras bort för att den växer mot min andra tand brevid och pressar ihop mina andra  då så att resten av tänderna kommer bli helt snea :-(
En remiss ska skickas till käk kirurgerna på csk.. dog nästan när jag hörde dem sa att det såg inte bra ut..

jag bröt ihop fullständigt när jag fick detta beskedet.. jag fick inte gå där ifrån utan fick sitta o prata med en tjej och tandläkaren..
Dem frågade om det va själva sjukhuset jag inte gillade och varför?!
Och det är så att jag är så jädra rädd så att ingen kan ens förstå hur jag känner mig..
mår dåligt bara jag åker förbi sjukhuste med bil juh..paniken bara spred sig och jag mådde så dåligt!
Jag va såå ledsen så jag kunde knappt prata, va samtidigt jätte pinsamt för man skäms och vet att ingen kan förstå hur jag känner.. hade jag bara kunnat förklara min rädsla?!

Dem märkte på mig att jag verkligen mådde skit så dem erbjöd mig en privat käk kirurg här i närheten så jag iallafall slipper själva sjukhuset..
finns oxå en pilla jag kan får så att jag inte bryr mig om något och blir allmänt kaxis, sådan ska ja ha sa jag till dem direkt, annars får ni va 2st som drar dit mig men våld..

Nu gråter jag bara jag tänker på vad dem ska göra med mig :-( såå ledsen..

Vet ännu inte när operationen blir..får vänta på att dem ringer :-(

Tack ulrika för att du tagit hand om mig idag på jobbet..Du är bäst!! Love you!!

Tack älskling för att du tröstar och alltid finns vid min sida!! Älskar dig!! Puss



 
Ulrika och fredrik hihihi..

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch stackars dig syster!!

vilken tur att du gick dit! är stolt över dig!inte konstigt att du hade så ont! helt sjukt!



det kommer fixa sig ska du se!

många kramar!

2008-10-14 @ 20:13:10
Postat av: Anna

naaaw... vännen då, inte visste jag att det va sååå illa me din rädsla för sjukhus etc?

Tur att de tog hand om dej o pratade. Bra att du ska få komma till en privat istället, helt annan miljö ju o den där pillan - den SKA du ha! hehe, den e go den! Eller ja.. den GÖR gott iaf =)

Tänker på dej vännen, kramar

2008-10-14 @ 20:51:46
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Chefen

Åhhhh, älskade vännen vad jag tycker synd om dig.. Önskar det fanns något jag kunde göra:-( Men du vet att jag alltid finns här för dig dygnet runt, jäklar vad vi ska fira när "tanden från helvetet" är borta! Då blir det party gumsan, hi hi.Hoppas du kan koppla bort det lite under din lediga dag, tänker på dig, ses på fredag. Puss puss

2008-10-15 @ 08:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0