Regn regn..

Gud det slutar aldrig regna.. haft det ganska lungt idag på jobbet men har haft lite att göra ändå som tex att scanna annas gamla bilder hihi :-) du ska få dem snart gumman!!

Ja min shopping runda som jag hade igår, det blev lite av varje :-)
3st toppar/tröjor och en klänning som ser ut som en tröja och kjol som sitter ihopa..på gina, tycker dem har bra och billiga kläder där, man får mycket för pengarna! sen är det kul att handla där,kanske för att vi inte har det i stan :-)
Köpte strumpbyxor,trosor,vantar och lite sånt smått o gott!!

stackars bella mådde inte så bra hon fick åka till sjukhuset med petra när vi kom till kristianstad igen, hon kunde knappt andas, är så himla förkyld,hostar massor och astma på det, hon förklara det som att det kändes som hon andades genom ett sugrör usch vilken rälig känsla!!

lagar lite mat nu :-) älsklingen tränar fotboll!!

jag måste börja packa nu för imorgon 14,50 går tåget till helsingborg hihih spännande!!
jag och chefen ska ju på after work men en övernattning, blir en hel resväska nästan bara för att vara borta en natt hii..
Ända vi vet är att vi ska ha mä oss ett party ombyte, saker för en övernattning och badkläder hihih!! spännande!!

Godkväll o hej!!

Kommentarer
Postat av: Anna

så gullig du e som kämpar me mina gamla dia-bilder!! ta den tid du behlver, ingen brådska alls. Hellre lite senare o bättre..



Ha nu riktigt skoj när ni åker iväg att ni partar! va rädd om dej



Puss

2008-10-30 @ 19:50:21
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Amme

Hej gumman! Kul å se dig i lördags. Hade du skoj?? Pusss

2008-11-02 @ 08:43:16
Postat av: Chefen

Inte så tuff lördag o söndag va?? Hi hi ;-) Nog första gången du gjort ett blogguppehåll på 3(!!!!) dagar.. Ses imorgon, om du nu orkar gå upp..Puss puss o TACK för en jättetrevlig helg!

2008-11-02 @ 18:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0