Pass och badbyxor?????

Hihi så stod det på våran inbjudan till kick off med hela södra regionen :-) hihihi.. Varit skoj om Jag och Ulrika fick åka, man fick bara åka 2st från varje butik så vi får fjäska lite för Fredrik så han kan hålla ställningarna i butiken!! Det ingår nämligen en övernattning mera fick vi inte veta, bara att vi ska mötas i helsingborg fre 31okt kl 17 allt annat är hemligt hihi..

JAG OCH CHEFEN KAN ROCKA FETT TILLSAMMAN :-)



Usch längtar till lördag nu när jag såg den bilden va ett tag sen jag partajade, faktiskt hihihi...

Älskade faster smsa nu och undrade om vi ville ha hennes köttbullar eller tacos imorgon när vi kommer?! hmm..
får ta mig en funderare haha, men vad slår hennes köttbullar?? Min faster är absolute världens underbaraste!! Utan henne vet jag inte vart jag varit idag.. Hon har varit som min extra mamma, som min bästa vän, kan anförtro mig till henne 100procent hon är underbar!!  Älskar henne!!!


Faster och älsklingen rockar hihi!! Nu borde jag städa lite här hemma!! Puss o hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0