Lunch..

Hemma en runda på lunchen sådan koas på jobbet så äter hemma idag :-)
Ulrika o fredrik målar o gör fint så att vi ska kunna få ett litet fika rum så vi kan sitta o äta :-)
jag tar hand om kunderna hihi..

I sön på kalset sa ingrid att det fanns en biljett över till high School musical som vi ska se på lördag, om jag visste nån som ville följa med.. tänkte på Bella direkt hon blev så avis när jag sa att rickards familj skulle bjuda oss på detta..dem bokade dem för ett år sedan.. ja precis vi va ju inte tillsammans då men ingrid bokade en extra till rickard fall i fall han hade tjej då hihi :-) Gulligt!
Ringde bella och hon skrek av lycka, satt på högtalaren så rickard oxå hörde hihi vad vi skrattde! Så bella kommer ner på fredag och stannar helgen :-)

Nu väntar snart jobbet på mig igen!! Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Anna

Va skojigt!! Kul o överraska nån så! =)



ja, jag e verkligen glad att det ska sätta igång nu! Jag får nog börja ganska snart, väntar bara på papper från polisen. Alla som jobbar inom barnomsorgen måste kollas i registret så man inte e nån hemsk pedofil.. örk!

Om nån vecka trodde de.



Puss

2008-10-08 @ 17:30:48
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0