Lite bilder från festen önskas..

Visst ska ni få se lite bilder, vi hade jätte trevligt, några saknades dok :-(
Jag;malena,marie åt tacos och fixade till oss tillsammans hel kaos i hela lägenheten men roligt hade vi hihi..
Dem hade med sig sing star och en dans matta hihi skojigt, jag sjung dok inte haha..men dans mattan provade jag..
har inga bild bevis hihi.. Marie visade hur man skulle göra hihi!! Hon är såå go denna tjej!!



Andra marie ville oxå testa..



linda hade lite problem men löste sig 2a gången hihih..



Denna tjej fest innehöll det mesta, Singstar,dansmatta,sanning och konka, och jag har aldrig förståss..
Tror ni inte jag fick, låt deltagarna skicka ett sms till valfi person i din mobil puh..inte skojigt haha!!
Han har dok inte svarat hahah.. Sanra drack en smarrig sprite med passionsfrukt för att lyxa lite hihi..



Vet inte riktigt vad malena och marie gör här hihi..Syskon kärlek!! *söta*




Emelie kom förbi och sa hej efter jobbet, hon kunde tyvärr inte följa med ut..


Jag och Josse...*smile*




Singstar tjejerna sara och sanra


ibland var jag lite rädd att grannarna skulle klaga med det lär nog för bra för det :-)


Fint kort på tjejerna, gamla eliten :-) Skoj vi har haft tjejer i våran ungdom hahah!!


Här sjungs det massor..





Jag och malena..



tack alla tjejerna som va hos mig, hoppas ni hade skojigt!! Får vi göra om snart!

Puss o hej!!

Kommentarer
Postat av: Amme

Va fina nu är, där skulle man ju varit. Får bli nästa ggr??? Puss

2008-10-20 @ 21:14:51
Postat av: Anna

Hehe, skoj!



såg att sanra me tittade dit, TVÅ GÅNGER HAR HON VARIT UTE UTAN MIIIIIIIG NU, det ska hon få höra! ;)



Puss

2008-10-20 @ 22:13:01
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0