High School Musical..

Igår gick jag upp vid halv tio, väckte bella och rickar strax efter tio.. bestämde att vi skulle köra ner och shoppa lite i malmö innan vi skulle äta och se musicalen men resten av rickard familj.. ringde rickard systrar och undrade om dem ville åka ner och shoppa lite innan :-) inge av dem orkade.. 5min senare ringde både.. dem ångrade sig :-) Rickard och 4 brudar på väg ner mot malmö..hihi!

Vi gick och fikade alla tillsammans först.. jag fikade inte på ngt har fortfarande ajaj tanden.. :-( bara att inse att jag måste ringa tandis imorgon jag mår inte bra och jag är sur och på dåligt humör och det går ut över alla andra.. förlåt!!

Sedan bestämde vi en tid med malena o marie så vi delade på oss, svårt och shoppa i malmö med 5olika viljor på tidsbegränsning..

Älsklingen hittade fina byxor och en jätte fin vinerjacka/rock..snygging!!
bella hittade 3st tröjor på mq hon fick av mig :-)
Jag köpte en kofta,skjorta och 3 linne/toppar! så vi va nöjda alla tror jag!! Vid 17 mötte vi upp dem andra och rickards mamma.pappa och henke.. vi skulle gå på fille frossa på rådhuskällaren va jätte mysigt och jätte gott!  va massa gott kött, såser,potatis o gratänger,sallads buffe mmm allt!! Tack så mycket till rickard föräldrar som bjöd oss alla på denna kvällen..*underbara*
Musicalen väntade, bella va hel spänd hihi :-) Den va jätte bra och dem va så duktiga.. när vä musicalen va slut och vi gick för att hämta jackorna kom bella springandes och hämta pogrammet i min väska och försvann som en blixt..
Autografer och kramar skulle hon ju självklart ha hihi vi andra skratta,men bella va hel toppad!!

Va en mycket trevlig kväll!! Puss!!!  ps: Chefen, jag måste nog till tandis imorgon? ds.  :-(


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som ni haft en toppen dag/kväll!! =)

Kuligt!



Hoppas du blir bättre i tanden snart..



Du, jag tror jag hoppar över att gå ut när jag kommer hem, inte sugen alls...



Pussen

2008-10-12 @ 15:59:50
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Chefen

Stackars lilla darling.. Klart du måste gå till tandis när du har så ont. Gör det!! Jag vet hur du känner dig och kunde jag skulle jag följa med o hålla handen, men jag får väl ta hand om butiken.. TACK igen snälla underbara söta för den fina arbetsplatsen ni fixat till mig när jag var borta, ni är ju bara världens bästa! Puss puss, ses imorgon!

2008-10-12 @ 18:57:20
Postat av: Anna

du kommer klara det galant snäckan!! Tandis e snäll... Bara slappna av.



Nä, känner inte för det bara.. ingen lust liksom.

Ska umgås me familjen när jag väl e hemma tänkte jag.



Pussen

2008-10-12 @ 18:59:37
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Amelie

åh jag hatar tandis, men hoppas det går bra & att du slipper ha ont mer. Kram

2008-10-12 @ 20:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0