Helgen..

Ja min helg har varit lugn o skön! jobbade till 16 i lördags sen lite senare åkte jag och älsklinge hem till petra, vi lagade lite mat, spelade buzz och sen spelade vi galen panna hii vad roliga vi såg ut, man har ett band på huvet med 2 olika kort hihi skojigt..
Idag sov vi ganska länge skönt, jag gick ner och köpte lite frallor vi mumsade på :-) sen grejade vi lite här hemma, handlade på maxi, tvättade och lite sånt..
16 skulle vi bowla med petra och familjen, bella, sofie o familjen men elias o attila va sjuka så dem kunde inte följa med tyvärr!! jag va inte så bra på bowlingen men kul hade vi hihih.. Rickard vann.. han vann över robban oxå som tävlings bowlar, men såklart va ju banorna såå kassa på näsby enligt robban hihihi..
sedan åkte vi till rosgaren och år buffen där mumsigt, nu är vi mätta och trötta hihih!!

Det va lite om min helg!! Imorgon väntar en undersökning till hos tandläkaren mmm älskar!!
Tur petra ska följa med mig hihih*tack*

jag och älsklingen har varit tillsammans 10 månader idag, känns mycket längre, kanske för vi hunnit göra så mycket tillsammans och för att allt känns så bra!! Min älskling...

Anna och hennes älskling kom in på jobbet i lör och sa hej va jätte skoj, hon är så glad och lycklig nu :-)

Pussen!!

Kommentarer
Postat av: Anna

hur har det gått hos tandis??



Undra hur det går för mina kort, hoppas ni lyckas framkalla dem!?

Sa till mamma att hon får gå o hämta negativen när ni e klara, det skulle hon absolut göra.

Men nu e hon på semester gottegrisen! avis



Puss

2008-10-28 @ 08:34:05
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0