Min helg..

Skulle passat Elias i lör men sofie ringde och sa han va sjuk, tråkigt hade sett fram emot att passa honom! Så jag började smsa runt lite och kollade vad folk skulle göra, fick napp av sara hihi hon och ida skulle festa, så jag följde med sara hem till ida! Blev massor med tjej snack o vin :-) Glenn och 2 kompisar kom till ida sen va trevligt får bjuda på lite bilder kanske :-)

Här målas det naglar :-)



Jag o Glenn..



Hmm vet inte riktigt varför dem ligger på golvet och "dansar"



Jaja denna bjuder vi på eller hur sara?!



Sedan gick vi vidare till grand och dansade massor, träffade ganska många ute va skojigt! Gick över till valvet och sa hej till älskligen, jenny o macke!

Idag när vi vaknade ringde sofie, vi skulle gå på skyltsöndagen om elias va bättre och det va han, men hans trumhinna hade spruckigt inatt så dem va tvugna att åka till sjukhuset o få lite medicin.. hon ville att jag skulle följa med dem.. puh hela magen vände sig men ok sa jag kan vara lite terapi, kanske ja kan sova lite skönare inatt för jag ska ju nämligen dit själv imorgon bitti, mamma hämtar mig 07,20 usch såå närvös!! Önska mig lycka till så kanske jag klarar det!!

Sedan kom älskligen ner och vi gick på stan,träffa tomten och käkade på trendi sedan hängde dem med upp en stund till oss å busade hehe!!

Bus med Rickard älskar han :-)



hihi massa bus!!



Nu ska jag lägga mig på soffan!!

Hej!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fin du e i håret!!!

Tänker på dej imorn vännen!! Fixar du;)

Puss

2008-11-30 @ 20:14:09
Postat av: Anna

tänker på dej!!!!!! Håller både tummar o tår, o det e inte alldeles lätt kan jag berätta!! hehe



pussen

2008-12-01 @ 12:00:12
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: ida

Haha oj.. vilka bilder! Trevlig helg gullet!



Puss

2008-12-05 @ 20:02:47
URL: http://brevtillc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0