Ledig lördag

Såå skönt att vara ledig idag!! Kom hem vid tolv tiden igår kväll från petra, vi åt jätte god mat, kalkon middag och äppelkaka mums vad gott!! farfar o kerstin va oxå mä och åt!! Sen tittade vi på idol och spelade lite spel!

Idag gick vi upp vid 10, stack ner på stan och skulle titta lite och köpa några julklappar tänkte vi :-)
Ingrid (svärmor) ringde och bad oss komma till hemtex, vi fick 2 par julgardiner och köks handdukar, jätte fina! Tack, sedan bjöd hon oss på fika på darins, tack hon är underbar! Glad att jag fått hamna i en så bra familj :-) alla är så himla snälla! Tror att ja själv ska önska mig presentkort på hennes,vermoda,aima eller någon annan klädes affär,jag behöver lite nya kläder.. men av älsklinge ska jag inte önska mig något för han säger att jag får själv komma på ngt till honom och då får han göra det till mig oxå hihi!!
Hittade ett ganska snyggt foto på älsklingen från semestern i sommras hihih tuffing!!



Aaah vad man längtar tillbaka..



Konst i sanden hihihi..



Våran favis restaurang..



utsikten från hotellet :-) aaa vad underbart vi hade det..



hihi snygg bild..härligt!!




ja nu bjöd jag på lite semester bilder haha!

Efter vi varit en runda på stan idag körde vi till Eko, köpte några julklappar och lite julpynt :-)
beställde pizza ikväll, gott ibland! macke kom hit så grabbarna spelat kort o playstation, jag får hoppa in i sängen och se lite tv.. blev en lugn lördag!! Vad har ni andra gjort?
Puss hej!!

Kommentarer
Postat av: Ulli

Snygga ni e då! Ser helt underbart ut, längtar sååååå efter sommar o sol!

2008-11-23 @ 18:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0