Julafton..

Får bjuda på lite bilder fån julafton oxå.. fick så himla många fina julklappar kan nämna några..

*showbiljett till tuta o kör med tomas pettersson i malmö med hotell övernattning hihi mys :-)
*inneskor
*Halsband
*ansiktsbehandling
*skärp
*parfym
*smink
*klocka o halsband i samma
*strumpor
*ljus o ljustakar
*godis
*läppglans från hälsa o helhet
*hårinpackning
*the o the koppar
*trosor 

glömt lite saker nu säkert..

Bilder från julafton.

Syskonen sjöstedt hihih o pysen..



Marie o svärmor



Julklapps leken hihihi..



Älsklingen



Spelar massa spel



Vid tolv på kvällen åker jag o rickard hem till petra o fortsätter spela massa buzz hihi..halv fyra går vi o lägger oss, då är vi trötta!!

På juldagen när vi vaknat äter vi rester från julbordet gott!! Sen är det kalkon middag hos petra med hela släkten..

Detta är mina pappa och mina halv systrar!!



Robban o elias busar..



hih oj..





Orkar inte lägga upp flera bilder nu haha!! igår hade jag o rickard varit tillsammans ett år..tiden har gått fort men känns ändå som vi varit tillsammans längre..

Har jobbat, ska snart hem till mamma på lite middag knappt hunnit träffa henne varit så mycket annat!! hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0