Helg!!

Igår hade vi en gansla trevlig dag på jobbet, förutom att jag hade gjort ett fett jädra misstag aaaa vad arg jag va på mig själv.. nästan så jag inte kunde hålla tårarna tillbax.. men som tur va så ordnade det sig ändå tack vare mina kära arbetskamrater puh.. brukar inte göra misstag så nu har jag gjort 2 feta misstag och ovan på allt så är det till samma familj, hur kunde jag vara så slarvig?! aaa...

När jag slutat åkte jag o Rickard hem till petra på lite jul mat och idol mys :-) va mysigt! Men det blev inte så sent jag va så trött.. idag vakande vi runt 10, jag har varit en liten runda på stan och tittat på dem sista julklapprna.. tror jag har allt under kontroll nu hihi!!

Ska börja ladda nu till ikväll, ska på julfest hos sofie o attila ska bli skit kul, julmat och julklappsbyte lekar och gamla o nya vänner :-)

trevlig helg! Puss

Kommentarer
Postat av: Ulli

Aaa gumman..ingen är väl felfri, men du är det nästan jämt! Du måste väl också få göra lite misstag! INGEN klandrar dig för det! Nu tar vi nya tag imorgon, det kommer att bli så bra, vi är ju bäst, det vet du ju.. Puss puss

2008-12-07 @ 22:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0